Обмін \\ Повернення

Обмін \\ Повернення


  • Обмін і повернення

    Правила обміну-повернення товарів належної якості

    Магазин здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону "Про захист прав споживачів". Для того, щоб ви були задоволені своєю покупкою, ми пропонуємо вигідні умови і залишаємо за вами право повернути або обміняти товар, який вам не сподобався.


    Увага!

    Якщо товар не виправдав ваші очікування, ви можете його повернути. Поверненню та обміну підлягають усі групи товарів належної якості. Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця. 


    Обмін неможливий, якщо

    1. Товар уже був у використанні та має сліди використання споживачем: подряпини, сколи, потертості, плями тощо.
    2. Пошкоджений або втратив свої споживчі властивості, у неповній комплектації.
    3. Не збережено товарний вигляд покупки, відсутня початкова упаковка або вона пошкоджена (розірвана, зламана, зіпсована, тощо).

    Згідно із Законом "Про захист прав споживачів", компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.


    Процедура повернення та обміну товару належної якості:

    1. Повідомте про намір повернути оплачений товар (за телефоном, або у Viber\Telegram) 38 066 789 5696
    2. Повідомте номер замовлення відправленої посилки та 
    номер банківської картки для повернення коштів;

    3. Відправте товар в поштовое відделення (УкрПошта або Нова пошта, за домовленностью)
    4. Після отримання товару протягом 1-2 робочих днів ми повертаємо Вам гроші або, за домовленістю, інший товар.


    Правила обміну-повернення товарів неналежної якості

    При отриманні товару в поштовому відділенні уважно перевірте товар на наявність механічних пошкоджень. Якщо такі є, складіть акт пошкодження, з представником поштового відділення.

    У разі, якщо товар має заводський брак, повідомте за телефоном, або у Viber\Telegram та відправте за зворотньою адресою. Вам буде повернута повна вартість товару і компенсовані витрати на пересилку.
    Після отримання товару протягом 1-2 робочих днів ми повертаємо Вам гроші або, за домовленістю, інший товар.


    Телефон: 066-789-56-96
    Viber : +380667895696
    Telegram: @CityTorg